داريوش باقرجوان افزود: همچنين رسيدگي به پيشنهادات، انتقادات، نقطه نظرات مسافران و استفاده کنندگان از ناوگان عمومي برون شهري شهرستان همدان از ديگر اهدافي است که ميتوان به آن اشاره کرد.
وي خاطرنشان کرد: در اين طرح از مسافران خواسته شده است تا چگونگي تهيه بليت، کيفيت پذيرايي، نظافت داخل خودروها، رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط رانندهها، محل و زمان توقف ناوگان براي اداي فرضيه نماز و ... را بيان کنند.
باقرجوان اظهار داشت: با دريافت نظرات مسافران بهطور قطع ارائه خدمات به مسافران افزايش خواهد يافت.
بنابراين گزارش؛ طرح نظرسنجي از مسافران در استان همدان توسط سازمان حمل و نقل و پايانههاي استان و با همکاري انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل مسافري انجام ميشود.
انتهای پیام/